¬’ќƒ

—тандарты обучени€ международного уровн€

»√”ѕ ”р‘” с 2017 года имеет международную институциональную аккредитацию CEEMAN International Quality Accreditation (IQA) - знак международного признани€ в качестве образовательной организации, обладающей ресурсами, программами, структурой и осуществл€ющей свою де€тельность в соответствии с общеприн€тыми международными критери€ми и стандартами организации высшего образовани€.

”знать больше

јспирантура и соискательство

”р‘” осуществл€ет подготовку кадров высшей квалификации в рамках послевузовского профессионального образовани€ через стажерство, очную и заочную аспирантуру, соискательство и докторантуру по 122 специальност€м ¬ј .

”знать больше

ѕрограммы повышени€ квалификации и профессиональной переподготовки

Ђ√осударственное и муниципальное управлениеї
Ђћастер менеджмента и бизнесаї
Ђ”правление государственным и муниципальным образовательным учреждениемї
и другие...

”знать больше

ѕрограмму дл€
топ-менеджмента

ћ¬ј.Practice

”знать больше

ћы предлагаем

CEEMAN IQA

Marketing

 

A comparison of marketing approaches used by high-tech firms: 1985 versus 2001

 

 

Brand awareness in business markets: When is it related to firm performance?

 

 

Developing marketing capabilities for customer value creation through Marketing–Sales integration

 

 

Integrating information technology and marketing: An examination of the driversand outcomes of e-Marketing capability

 

Linking marketing capabilities with profit growth

 

Marketing capabilities: Antecedents and implications for B2B SME performance

 

Marketing competition in the 21st century

 

Marketing metrics' usage: Its predictors and implications for customer relationship management

 

Marketing–sales interface configurations in B2B firms

 

 

Strategic marketing and business performance: A study in three European ‘engineering countries’

 

The R&D and marketing cooperation across new product development stages: An empirical study of Taiwan’s IT industry